alahai abg waiter!

Haritu aku ke Mid Valley.. Favor port lepak aku ngan ima.. kami ponteng keje seawal 2.30 ptg untuk berjoli katak.. takdelaah.. gile ape?nak suruh ‘nenek tua’ itu mengamuk.. ima ade urusan di bank jadi aku temankan die…alang-alang dah keluar baik keluar terus kan.

..hasilnya, aku dapat menu baru untuk dijadikan satu kemestian everytime gi mid valley… ‘Pancake Durian’. First time aku rase benda ni.. sedap gile.. mcm durian betul tapi takdak biji. tak tunggu spi rumah kat situ jugak kitorang cari port nak melantak.

..lepak di secret recipe sambil mkn  cheese cake + pancake durian.. wahh.. makin menjadi2 la lemak kat badan aku nt..waiter tu igt kami makan tempoyak.. what?ade ke org nak meratah tempoyak mcm tu je??gile!..aku naik fedup dgn waiter ni..mcm2 soalan ty..kononnya berminat lah dgn pancake tu.. hah ambik kau aku tinggalkan 2 bijik. igtkan dah habis dah rupenye makin ligat pulak.

‘kenape nak balik dah?bau dah masam ke?’  Aikk.. ni style mengorat zaman bile ni..ade ke tanye bau badan org.. mampos tak layan!

*ima mmg hantu durian.

nilah pancake nye.sape nak try boleh cari kiosk die kat the gardens..sebelah je ngan big apple.

nilah pancake nye.sape nak try boleh cari kiosk die kat the gardens..sebelah je ngan big apple.

~ by littlemine on 24/04/2009.

7 Responses to “alahai abg waiter!”

  1. yuck, pancake durian!!!

    nenek tua???

    hahaaa aku tau sapeeee!!!!!

    esok jgn lupa bwk beg esprit aku!

    • sedaplaaa.. rase duluu!confirm tido pun mimpi durian. beg esprit mane satu ni??

      • tak payah bapak ko dah bwk..ko bwkkan suar tite aku yg hitam tu..

  2. uih..ade ke pancake durian…?
    hari tu baru jalan2 ngan alan kt ctu…
    alan kata bayangkan ade rase duriann..
    skali mmg btol2 ade laaaa…..
    ehehehee

    • ade jie.. mmg sedap.. trylah.. kiosk tu betul2 kat depan big apple.. lg floor dlm the gardens. oo alan pon hantu durian ek? ;p

  3. Waaaa…bukan antu la…kurang sket dari antu..bg la yg comey2 sket..mcm princess durian ke…ahaks

Leave a Reply

 
