what goes around comes around :)

Today is my first day working for this week.. and what can i say is today i feel so grateful to be one of makhluk tuhan yang masih lagi bernyawa.. damn!the course that i’ve been attached from monday till yesterday was amazing.. the best kursus i’ve ever had for this 23 years.. All this while, aku lebih memikirkan tempat kursus tu best ke tak, makan die sedap tak, bilik die best tak, orang2 nye best tak.. yup.. aku lebih memikirkan itu semua.

..tapi, untuk 4 hari yang baru lepas ni, aku rase sgt naif dgn diri aku sendiri.. bukan hanya dari segi pemikiran..byk lagi benda lain yang aku rase aku mmg perlu diberi bimbingan.. and for the trainer, subhanallah.. that’s y people always say DONT JUDGE THE BOOK BY ITS COVER!

..orang yang pada mulanya buat aku rase annoying dgn die..boleh membuatkan aku rase tak sabar2 nak dgr die bukak mulut setiap hari.. 4 hari as his trainee mmg tak cukup.. setiap senario yang berlaku sepanjang kursus ada hikmah dan pengajaran.. alangkah bagus klu aku segenius & secool die. Walaupun mulut boleh tahan jugak nak kenakan org, but believe me, he got reason for doing that.. just like he always said, save the best for last.

..thanks a lot for Mr Kamril Abdul Karim.. for giving one of the best moment in our day..semua orang tak nak berpisah rasenye..and i really hope next time we can meet again. Big hand to you. And people, trust me, the more you give, the more you’ll get back.

* i’m going to be Mak Aten early next year.. alhamdulillah 🙂

the owner of bestperformance sdn bhd, pn mohani

the owner of bestperformance sdn bhd, pn mohani

kamril yang sgt suke buat lawak & aku yang mcm makcik2..abaikan.

kamril yang sgt suke buat lawak & aku yang mcm makcik2..abaikan.

~ by littlemine on 22/05/2009.

5 Responses to “what goes around comes around :)”

  1. eleh tempat buruklah, mkn x sedaplahh..podaahhh!!!

    mak leng lah!haha..

    • tempat tu mmg lah burukkk! tapi makan aku tetap belasah je.

      mak leng?jgn nak ajar anak ko benda bukan2!!

  2. ee tak malu.. die yang nak mak pulak yg bayar.

  3. salam… alhmdulillah mr kamril have touch your heart with her fake smile and professional skill…b’coz dia pun sudah mlakukan prkara yg sama utk majlis yg saya attend… hope your spirit will blown up 4eva…

Leave a Reply

 
