aku mau yang simple aje..

Keje aku sekarang ialah surfing and searching for the beautiful baju pengantin in the world.. what??hehehe.. nak buek camno.. klu dah nama pun pompuan..cerewet pulak tu.. adeee je yang tak kena.. padahal aku dah siap design dah baju haritu.. hmm…selagi tak kawin mcm nilah.. *sigh*

But most important thing, i want everything to be sweet and sesimplee mungkin.. coz i believe less is more.. tapi itulah, lagi simple lagi payah sebenarnye.. buat sekadar yang termampu faten…tidak perlu terlalu grand..tidak perlu terlalu membazir.. kehidupan selepas ini lagi banyak perlukan komitmen.. cukup sekadar semuanya berjalan lancar, tetamu dan family rase happy, itu sudah cukup grand bagi kami..

29

..aku tgh gila dgn baju ni.. buat mase sekarang lah ye..hhmmm

~ by littlemine on 29/06/2009.

8 Responses to “aku mau yang simple aje..”

  1. tak yah membazir..
    kang pas kawen nak beli peti ais pun xde duit!haha..

  2. oh yeke..hahhah
    weh, jgn tido umah mama sbtu tu..aku tak mau.

  3. mmg sgt mengancam baju tu
    lagi2 kalau punya badan yg sama menawan mcm tu
    mmg tatap gambar kawin tiap ari la
    pastu enlarge kan
    gantung besar2 kat umah

    yup…less is more
    tak yah berbaju yg sarat sgt

    • hye dayuyuna.. yup.. simple is more than everything kan.. saya mmg suke baju tu.. šŸ˜‰
      kamu pun dah sebulan kawin kan.. alhamdulillah dh selamat.. ;p

  4. agree with u, less is more.. kadang yang simple tu nampak lebih exclusive.. šŸ™‚
    cantik baju dalam pic tu.. i loikeee…. šŸ™‚

Leave a Reply

 
