..2 dalam 1

 

..lagi 2 minggu nak rayakan? next week aku dah mula cuti.. maybe on 17th. Tak boleh cuti lama-lama utk raya ni..aku perlu simpan untuk bulan 12  nanti..insyaallah..

..sekarang aku sudah mula melakukan kerja-kerja seperti bakal-bakal pengantin yang lain.. duduk ofis bukan ade keje sgt pon..daripada masa aku terbuang melayan facebook lah,itulah inilah..ada baiknye aku angkut kerja-kerja di rumah tu ke ofis.. tapi takdelah spi berbakul-bakul aku angkut, sekadar ape yang mampu saje. Jadinya, kerja aku jadi dua dalam satu.. mestilah aku selesaikan kerja2 yang wajib dulukan..klu tidak tak berkatlah gaji aku bulan ni.

..dan sekarang aku sedang khusyuk mendecor kad kahwin kami.. tapi mau pandai cover, setiap yang masuk opis ni mesti sibuk bertanya kad ape..aku hanya jawab ‘kad raya’. Masih terlalu awal untuk aku berkongsi dgn mereka..biarlah.. aku tidak berminat nak bgtau diorang awal-awal.. lain pulak jadinye nanti.

Tangan aku rase penat memintal-mintal benda alah ni.. tapi takpe, yang penting aku rase puas sebab semuanya aku buat sendiri.. takde org tolong pun tau~~  Lepas raya nanti aku dah tak boleh duduk relaks lagi.. takpe, aku suka 😉 

i've done 50pcs in just one day~

i've done 50pcs in just one day~

 

* aku rindu bobo.. budak kecik itu kena demam campak,tapi masih nakal & comel.

~ by littlemine on 09/09/2009.

7 Responses to “..2 dalam 1”

  1. woi awalnya cuti mcmlah nak blk kelantan!!!

    nanti bobo dah baik nak ajak dia buka umah mak..

    • eh lepas raya aku tak cuti tauuuu.. ala, cuti aku bukan tolak pon.. pelepasan~ hahahahaha
      semalam bobo nangis spi keluar suara anak kucing..sian diee

  2. wah harus cantek pintal sendiri ribbon.kalo sy yg tgn kejung ni,mesti hasil die buruk huhu

    • dami, dah terlebih rajin sgt nak buatkan, buat jelah..cantik ke tak cantik belakang kira ;p

  3. ehem2..teaser :p da xlama nk dpt jemputan ni :p

  4. ahahaha..sme cm sara lu pon mse nk kwen..bwk kad kwen ke opis duk memintal reben lekat kt kad..jnji kje opis sume siap..huhu..

Leave a Reply

 
