relaks je.. tak yah tension-tension

 

Hanya tinggal beberapa hari je lagi utk aku bergelar isteri org.. Perasaan ketika ini? Sangat-sangat EXCITED! hihihihi ;p

Mane boleh tak excited kan..ape lagi yang diharapkan selain daripada menjadi yang halal di sisi insan yang dicintai.. rasenye semua org yang bercinta pun mcm tu.. tak taulah klu bercinta yang yok aje..

Biasalah, tak semua yang diharapkan atau yang dirancang akan berjalan dengan lancar.. persiapan aku ok-ok saje.. tak membebankan langsung sebab aku suke siapkan awal-awal.. penat tu biaselah kan..cuma rase sedikit terkilan sebab bakal pengapit utk majlis bersanding nt still tak dpt cari.. Calon yang ade masing-masing terikat dgn final project, tournament, dan mcm-mcm hal lagilah.

Sepatutnya benda sekecil ini tak perlulah nak ditensionkan kan.. takpe-takpe relaks… klu dah takde jugak kite bersanding bodoh jelah sayang.. tak payah pengapit.. ok what.. org lain tak buat meh biar aku yang buat dulu ;p

Byk lagi perkara lain yang rasenye lagi berat utk difikirkan.. aku tak nak fikir-fikir sgt.. yang penting ‘sah’.. insyaallah 😉

* aku dah jadi kemaruk nak pergi spa lagi.. pokailah laki dennn ;p

 

~ by littlemine on 18/11/2009.

2 Responses to “relaks je.. tak yah tension-tension”

  1. Awk bersanding berdua je lg sweet.. 😉 Tak pon kak farah awk ngan adik awk pon bole jd pengapit..

  2. betul tu eyza.
    kakak die yg cun ni pun boleh jadi pengapit!

    oit, voucher spa mak byk, jomlah kita balun!

Leave a Reply

 
